ادامه توجیه‌های بالوتلی: من هنوز بیمار هستم

ادامه توجیه‌های بالوتلی: من هنوز بیمار هستم

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی برشا در مورد علت غیبتش در تمرینات توضیح داد و گفت که در حال حاضر هنوز بیمار است.

به گزارش فوتبالی، ماسیمو سلینو مدیر باشگاه برشا اخیرا خرید بالوتی را یک اشتباه دانست و گفت که پرونده انضباطی این مهاجم به علت غیبت در تمرینات باز شده است. گفته می شود که سوپرماریو از حضور در تمرینات خودداری کرده است و گفته بود که در زمان مناسب در مورد غیبتش توضیح می دهد.

بالوتلی در بخش استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که هنوز مریض است و یک سلفی از خودش در حالی که روی تخت خوابیده بود، منتشر کرده است. شایعات حاکی از آن است که دچار مشکلات گوارشی شده است اما باشگاه برشا می گوید که هیچ خبری در این باره به صورت رسمی دریافت نکرده اند.

به نظر می رسد که به زودی بالوتلی و برشا قراردادشان را با همدیگر فسخ کنند هر چند که اگر برشا نتواند در لیگ ایتالیا بماند و سقوط کند قرارداد به صورت خودکار فسخ می شود و بالوتلی بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

به هر صورت به نظر می رسد که این مهاجم پرحاشیه همچنان مهاجمی است که حاشیه های دوران فوتبالش به اتمام نخواهد رسید و برشا جدیدترین تیمی است که این بازیکن و حاشیه هایش را تحمل کرده است.