محکومیت دیگو کاستا به شش ماه حبس به خاطر تخلف مالیاتی

محکومیت دیگو کاستا به شش ماه حبس به خاطر تخلف مالیاتی

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید با مشکلات جدیدی مواجه شده است. دیگو کاستا مهاجم تیم مادریدی به علت تخلف مالیاتی به شش ماه حبس محکوم شده که البته این حبس اجرایی نیست و با پرداخت جریمه 36 هزار یورویی قابل جبران است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اتلتیکو مادرید به تخلف مالیاتی به ارزش 1.1 میلیون یورو محکوم شده است که مربوط به قبل از پیوستن کاستا به چلسی در سال 2014 است. این بازیکن در توافق با اداره مالیات اسپانیا جرم خود را پذیرفت.

در حقیقت کاستا در اظهارنامه مالیاتی خود در سال 2014 به درآمد 1.371.098 یورویی از تبلیغات اشاره نکرده است و به همین خاطر با احتساب جریمه به پرداخت 1.014.416 یورو جریمه محکوم شده است.

به هر صورت کاستا باید یکشنبه 25 خرداد در مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان برود. به نظر می رسد که کاستا در این بازی در کنار توماس لمار در خط حمله قرار بگیرد چرا که ژائو فلیکس و کورئا در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیت هایشان هستند و شانس زیادی برای بازی کردن ندارند.

کاستا بازیکن باتجربه و مهمی در ترکیب اتلتیکو مادرید است که تلاش می کند در یازده بازی باقیمانده لالیگا به تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ کمک کند چرا که اتلتیکو در حال حاضر حتی از سهمیه چمپیونزلیگ هم دور است و باید در میان چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد.