یوونتوس در مسیر خرید مدافع میانی غنایی وایادولید

یوونتوس در مسیر خرید مدافع میانی غنایی وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی - محمد سالیسو بازیکن غنایی رئال وایادولید در مسیر تبدیل شدن به یکی از ستارگان نقل و انتقالات تابستان است. هر چند که در هفته های اخیر از رن به عنوان جدی ترین مشتری سالیسو اسم برده می شد اما حالا گفته می شود که باشگاه یوونتوس هم به جمع مشتریان این بازیکن پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، پس از باشگاه های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی و حتی آلمانی حالا خبر می رسد که یوونتوس هم به جمع مشتریان سالیسو پیوسته است. کالچیو مرکاتو گزارش داده است که یووه به دنبال جوان سازی خط دفاعش است چرا که سن بازیکنانی همچون کیلینی و بونوچی بالا رفته است و به همین خاطر در نظر دارند که سالیسو را به خدمت بگیرند. قیمت این بازیکن فقط 12 میلیون یوروست و می تواند زوج دلیخت در خط دفاعی تیم ایتالیایی در سالهای آینده باشد.

سالیسو فصل درخشانی در فوتبال اسپانیا داشته و توانسته ثابت کند که آینده درخشانی دارد. او عملکرد درخشانی در وایادولید داشته و پیش از این نام باشگاه های زیادی به خصوص از لیگ اسپانیا پیرامون وی مطرح شده بود، از رئال مادرید گرفته تا اتلتیکو، والنسیا، سویا و ... شرایط جذب سالیسو را دنبال می کنند و عملکرد این بازیکن آینده دار را با دقت زیر نظر گرفته اند.