مکوندی: چگونه بدون دیدار تدارکاتی وارد مسابقات شویم؟

مکوندی: چگونه بدون دیدار تدارکاتی وارد مسابقات شویم؟

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: فوتبال جزو ضروریات زندگی مردم در جامعه نیست و در شرایطی که حتی مجوز بازی تدارکاتی نمی‌دهند، چه اصراری به ادامه لیگ است؟ 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، بهروز مکوندی، در ارتباط با از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شیوع کرونا دوباره اوج گرفته و نمی‌توان گفت شرایط عادی است. نبود فوتبال ضرر بزرگی به جامعه نمی‌زند و مردم بدون فوتبال هم می‌توانند زندگی کنند. ادامه لیگ اعضای تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک و خانواده‌های آنها را که تعداد زیادی را تشکیل می‌دهند، درگیر می‌کند. در این شرایط غیر عادی چه اصراری بر ادامه لیگ است؟

وی در ادامه در خصوص برگزاری بازی‌های تدارکاتی، تصریح کرد: بازی ما با نیروی زمینی را لغو کردند، اما بنا بر آنچه که سرپرست تیم به ما اعلام کرده است، از هفته آینده مجوز بازی‌های تدارکاتی را صادر می‌کنند. اگر این مجوز صادر شود می‌خواهیم با تیم فوتبال مسجد سلیمان بازی کنیم. سه ماه است که بازی نکرده‌ایم و چگونه باید بدون بازی تدارکاتی لیگ را ادامه دهیم؟

مربی تیم فوتبال پیکان در پایان پیرامون سرنوشت لیگ نوزدهم، خاطرنشان کرد: متاسفانه بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم چه زمانی می‌توانیم با حریفان بازی دوستانه انجام دهیم، اصلا باید تمرین پرفشار انجام دهیم یا کم فشار. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ منافع همه باشگاه‌ها را ببینند نه فقط یک یا چند باشگاه خاص.

7413