کروس از آمادگی رئال مادرید می‌گوید: می‌خواهیم در بهترین حالت به فوتبال برگردیم

کروس از آمادگی رئال مادرید می‌گوید: می‌خواهیم در بهترین حالت به فوتبال برگردیم

خبرگزاری فوتبالی – هافبک آلمانی رئال درباره آمادگی هم‌تیمی‌هایش می‌گوید.
به گزارش فوتبالی، تونی کروس در گفت و گو با شبکه تلویزیونی رئال مادرید گفته: در حال حاضر به شدت تمرین می‌کنیم تا برای اولین بازی‌مان در بهترین فرم باشیم. نمی‌توانیم کار دیگری انجام دهیم. این شرایط برای همه وجود دارد. باید به خوبی تمرین کنیم تا  شرایط خوب بدنی‌مان برگردد، بتوانیتم به خوبی با توپ کار کنیم و به صورت گروهی بازی کنیم تا برای ۱۱ بازی آینده آماده شویم.
کروس در ادامه گفت: اولین بار است که بازی‌هایمان بدون حضور هواداران برگزار می‌شود. باید ببینیم چگونه می‌شود و تیم چگونه خود را با شرایط هماهنگ می‌کند زیرا هر تیمی خود را بهتر وفق دهد، برنده خواهد شد. تمرینات گروهی بسیار بهتر از تمرینات انفرادی است. حالا شرایط طبیعی‌تر شده است. زمانی که در خانه بودیم حتی توپ را لمس هم نمی‌کردیم. می‌توانستیم تمرینات بدنی داشته باشیم اما مهم‌ترین مسئله یعنی تمرین با توپ را نداشتیم.
هافبک رئال در ادامه افزود: پیام زیدان برای ما لذت بردن از فوتبال بود. بیشتر از قبل با توپ کار کردیم با توجه به تمرینات بدنی‌مان حالا برای آغاز بازی‌ها آماده هستیم. قدم به قدم داریم خودمان را با شرایط هماهنگ می‌کنیم. ماندن در خانه بسیار سخت بود زیرا نمی‌توانستیم این تمرینات را در خانه انجام دهیم.

1101