شک و تردیدهای زیدان؛ مهاجمان رئال مادرید در ادامه لیگ چه کسانی هستند؟

شک و تردیدهای زیدان؛ مهاجمان رئال مادرید در ادامه لیگ چه کسانی هستند؟

خبرگزاری فوتبالی – زیدان در ادامه لیگ در راه انتخاب بازیکنان خط حمله‌اش دچار چالش خواهد شد.
به گزارش فوتبالی، لالیگا به زودی آغاز می‌شود و تیم‌های به مصاف حریفان می‌روند. رئال مادرید هم تمرینات خود را آغاز کرده و خود را برای مسابقات آماده می‌کند. مارکا در همین زمینه شرایط رئال را بررسی کرده که زیدان در ادامه راه چه خواهد کرد.
درون دروازه تیبو کورتوا قرار دارد و جایگاه خط دفاعی هم تقریبا ثابت است. تنها مسئله مهم رقابت در سمت چپ بین مارسلو و فرلاند مندی است. در خط هافبک هم کاسمیرو جایگاه مطمئنی دارد و از بین والورده، کروس،‌مودیچ و شاید ایسکو،‌دو نفر دیگر برای پست هافبک انتخاب می‌شوند. اما مسئله اصلی در خط حمله اتفاق می‌افتد.
بنزما تنها گزینه مورد اعتماد زیدان در خط جمله است که بیشتر از همه گل زده و پیش از دوران کرونا هم در آمادگی به سر می‌برد. ادن هازارد و آسنسیو از لحاظ بدنی زیدان را دچار شک و تردید کرده‌اند. آسنسیو ۱۰ ماه است بازی نکرده و هازاد هم به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته. بیل و وینسیوس آمادگی خوبی دارند و می‌توانند در کنار بنزما بدرخشند یا خیر. هرچند باید دید بیل حواشی را کنار زده و می‌تواند با تمرکز بالا برای رئال بازی کند یا خیر.
دیگر گزینه‌های زیدان می‌تواند وازکز و رودریگو باشند که فاصله زیادی با ترکیب اصلی دارند اما می‌توانند در صورت اطمینان خودی نشان دهند. ماریانو دیاز،‌ لوکا یوویچ و براهیم دیاز هم می‌توانند گزینه‌های مناسب تعویضی برای زیدان به شمار روند.

1101