چرا راموس حاضر به گفتگو با مقامات دولت اسپانیا نشد؟

چرا راموس حاضر به گفتگو با مقامات دولت اسپانیا نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - برنامه "ال لارخرو" در رادیو کادنا سر در روز سه شنبه گزارش داد که سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید حاضر نشده تا در جلسه ویدیویی با نمایندگان دولت اسپانیا و مقامات وزارت بهداشت حضور پیدا کند چرا که با نحوه مذاکرات در مورد بازگشت فوتبال به اسپانیا در دو ماه اخیر رضایت نداشته است.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید هیچ تمایلی نداشته تا در این جلسه با سیاستمداران حضور داشته باشد و به همین خاطر دنی کارواخال به نمایندگی از رئال مادرید در این جلسه حضور پیدا کرد. جرارد پیکه از بارسلونا، کوکه از اتلتیکو و ایارامندی از سوسیه داد در این جلسه حضور داشتند. لئو مسی هم به دلایل شخصی از حضور در این جلسه انصراف داده است.

این جلسه در روز سه شنبه برگزار شد و مقامات دولت اسپانیا نظر بازیکنان را در مورد بازگشت فوتبال به لالیگا از هفته آینده و پس از سه ماه وقفه پرسیدند. جرارد پیکه مدافع بارسلونا در این جلسه گفت که بهتر بود که زمان بیشتری برای تمرینات پیش فصل در نظر گرفته می شد.در این جلسه سالوادور ایا وزیر بهداشت اسپانیا از رفتار بازیکنان فوتبال در دوران قرنطینه تشکر کرد چرا که توانستند الگوی خوبی برای سایر شهروندان باشند و بسیاری از آنها به بیمارستان ها و نیازمندان کمک مالی کردند.