روش بامزه کراوچ برای ترساندن سارقان: پیتر دو متری!

روش بامزه کراوچ برای ترساندن سارقان: پیتر دو متری!

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها فوتبالیست های سرشناس دنیا نگران امنیت خانه هایشان هستند چرا که سرقت از خانه های انها شدت پیدا کرده است. پیتر کراوچ بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس یکی از آخرین نفراتی است که روشی خلاقانه و جالب را برای مقابله با سارقان انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، کراوچ که در دوران فوتبالش به خاطر قامت بی نظیر و 202 سانتی متری خود مشهور بود، حالا به نظر می رسد که از قامتش برای محافظت از خانه اش استفاده می کند. کراوچ که در تابستان گذشته کفش هایش را آویخته، تصمیم گرفته که  از تصاویر خودش با ابعاد واقعی هیکلش برای ترساندن سارقان استفاده کند.

کراوچ در این روش جالب به این فکر کرده که سارقان را با تصاویری از خودش که ناگهان مقابلشان ظاهر می شود، بترساند. در حقیقت در هفته های اخیر سرقت از ستارگان فوتبال انگلیس به شدت افزایش پیدا کرده است. دله الی ستاره تاتنهام روز ستی را در کنار نامزدش و برادرانش داشت چرا که سارقان مسلح به چاقو به خانه اش حمله کردند و اشیای قیمتی را به سرقت بردند.

کراوچ در مصاحبه با بی بی سی در مورد این روش خلاقانه ضدسرقت توضیح داده است و گقته است که حتی تصویری از خودش را در اتاق خوابش هم دارد. او نام این تصاویر را "پیتر دو متری" گذاشته است و از آنها برای رعایت فاصله اجتماعی با مصاحبه کنندگان استفاده کرد چرا که ابعاد این تصاویر دو متر بودند یعنی به اندازه فاصله گذاری اجتماعی تعیین شده توسط دولت بریتانیا!