سانچو فقط با پیشنهاد ۹ رقمی از دورتموند جدا می‌شود!

سانچو فقط با پیشنهاد ۹ رقمی از دورتموند جدا می‌شود!

خبرگزاری فوتبالی – مدیران دورتمون می‌گویند سانچو فقط با مبلغی میلیونی می‌تواند از این تیم جدا شود.
به گزارش فوتبالی، میشائیل زورک، مدیر ورزشی تیم دورتموند افشا کرده زردپوشان قصد ندارند در فصل نقل و انتقالات خرجی انجام دهند اما این مسئله به وضعیت جیدن سانچو مرتبط خواهد بود.
زورک در ابتدا درباره وضعیت دورتموند در جدول بوندس لیگا و شرایط زردپوشان به کیکر گفته: همه افراد تلاش‌های زیادی انجام دادند تا باز هم در جدول صعود کنیم و به رتبه فعلی برسیم. همه‌چیز را اعطا شده و تضمینی قلمداد نکردیم و بهترین نمایش‌هایمان که مبتنی بر نظم بود را نشان دادیم.
اسامی زیادی در حال حاضر در رسانه‌ها به عنوان گزینه‌های نقل وانتقالاتی دورتموند شنیده می‌شود که می‌توان در این زمینه به توماس مونیه (مدافع پاریسن ژرمن) جود بلینگهام (بیرمنگهام) و فران تورس (والنسیا) اشاره کرد که به نظر می‌رسد خرید آن‌ها به جدایی سانچو ارتباط دارد زیرا طبق اعلام مدیران دورتموند سانچو فقط با یک مبلغ ۹ رقمی (میلیونی) اجازه جدایی از جمع زردپوشان را خواهد داشت و در آن صورت دورتموندی‌ها می‌توانند برای تقویت ترکیب تیم‌شان هزینه کنند.
در حال حاضر این وینگر انگلیسی تیم منچستریونایتد را به طور جدی خواهان خود می‌بیند و بسیاری حتی انتقال او به جمع شیاطین سرخ را به نفع او می‌دانند.
چلسی هم دیگر تیم خواهان سانچو است.

1101