داگلاس کاستا: ساری در تمرینات چندان مودب نیست!

داگلاس کاستا: ساری در تمرینات چندان مودب نیست!

خبرگزاری فوتبالی – داگلاس کاستا گفته مائوریتسیو ساری در تمرینات از اصطلاحات نه‌چندان مودبانه‌ای برای ابراز نظراتش استفاده می‌کند.
به گزارش فوتبالی، داگلاس کاستا،‌ مهاجم تیم یوونتوس در یک لایو اینستاگرامی با چارلز لکلرک (از ورزشکارات اتوموبیلرانی) گفته مائوریتسیو ساری هر گاه از عملکرد بازیکنان در تمرینات راضی نیست به شیوه خودش اعتراضش را بیان می‌‌کند و از اصطلاحات ویژه خودش استفاده می‌کند.
کاستا گفته: ساری همیشه در تمرینات می‌گوید بچه‌ها تلاش کنید... هر زمان شما را پرس می‌کنند از ترستان گند نزنید. چرا اینگونه بازی می‌کنید؟ انقدر سطحی نباشید!
مهاجم برزیلی تیم یوونتوس در ادامه بارها اشاره کرده که ساری در تمرینات همیشه تکرار می‌کند «گند نزنید... گند نزدید‍!» و برخی اوقات کلماتی به کار می‌برد که شاید در مکالمات دوستانه چندان مودبانه نباشد.
ساری در تمرینات سخت‌گیری بسیاری انجام می‌دهد. تا حدی که چندی پیش جان فرانکو زولا گفته بود هازارد و ویلیان در تمرینات چلسی حوصله‌شان سر می‌رفته و خسته می‌شدند.
مربی ایتالیایی تیم یوونتوس البته در تیم یوه شرایط خوبی دارد. او با هیچ بازیکنی اختلاف ندارد و به همین دلیل توانسته یووه را باز هم به صدر جدول برساند و فاصله زیادی با قهرمانی نداشته باشد.
یوونتوس در حال حاضر لاتزیو را رقیب اصلی خود می‌بیند و منتظر است تا از اواخر خرداد مسابقات آغاز شود.

1101