ژيرو: کرونا باعث شد در چلسی بمانم

ژيرو: کرونا باعث شد در چلسی بمانم

خبرگزاری فوتبالی -  الیویر ژيرو اعتراف کرده ویروس کرونا باعث شده تا او در ماه ژانویه چلسی را ترک نکند و در این تیم بماند.
به گزارش فوتبالی، ژیرو مورد توجه چند تیم قرار گرفته بود اما شرایط پیچیده به وجود آمده بر سر کرونا باعث شده تا او در چلسی بماند و برای تیم بعدیش در آینده تصمیم بگیرد.
این مهاجم فرانسوی در گفت و گو با سایت رسمی آبی‌پوشان لندنی گفته: من به راحتی فرصت و آینده‌ام را در دستان فرانک لمپارد قرار دادم و تصمیم گرفتم باز هم به او اطمینان کنم. به دلیل همین اطمینان لمپارد به من بود که باشگاه به من پیشنهاد داد همچنان در چلسی بمانم و من هم به سرعت پیشنهاد آن‌ها را قبول کردم زیرا اینجا را دوست دارم. می‌خواهم به برنده شدن ادامه دهم و به مربی نشان دهم تا چه اندازه می‌تواند روی من حساب کند.
ژیرو در ادامه گفته: در کنار این مسائل باید بگویم کرونا و دوران قرنطینه باعث شد متوجه شوم که سفر دوباره و جا به جایی خانوده چقدر سخت خواهد بود و من راحت نیستم تا با اینگونه مسائل دوباره رو به رو شوم. به زندگی‌ام فکر می‌کنم و متوجه می‌شوم اینجا شرایط خوبی دارم. من اخیرا خیلی درباره این مسئله فکر کرده‌ام و خانواده‌ام راحت هستند.

1101