علاقه بارسلونا به دو بازیکن 19 ساله: مهاجم سائوپائولو و مدافع منچسترسیتی

علاقه بارسلونا به دو بازیکن 19 ساله: مهاجم سائوپائولو و مدافع منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - وکلای گوستاوو مایا، مهاجم 19 ساله آکادمی سائوپائولو اعلام کرده اند که بارسلونا برای خرید 70 درصد حق انتقال این بازیکن مبلغ 4.5 میلیون یورو خواهد پرداخت. 30 درصد از حق انتقال وی در اختیار باشگاه فعلی اش سائوپائولو می ماند چرا که تا سال 2022 با این باشگاه برزیلی قرارداد دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در ماه مارس برای این که صاحب اولویت برای خرید مایا شود، مبلغ یک میلیون یورو هزینه کرد. بارسا تا 30 ژوئن فرصت دارد تا این مهاجم را حفظ کند و حالا می توانند بند خرید وی را اعمال کنند، در غیر این صورت یک میلیون یورو را از دست خواهند داد. بدین ترتیب بارسا برای خرید این مهاجم مبلغی در حدود شش میلیون یورو خرج خواهد کرد. مایا مهاجمی با 169 سانتی متر قد و بسیار تکنیکی است که با توپ خیلی خوب کار می کند هر چند که هنوز در تیم بزرگسالان سائوپائولو بازی نکرده است.

خبر دیگر در مورد بارسلونا مربوط به تمایل این تیم به جذب اریک گارسیا مدافع 19 ساله و اسپانیایی منچسترسیتی است. این مدافع که در اکادمی بارسلونا رشد کرده حالا شانس بازگشت به نیوکمپ را دارد. گارسیا تا سال 2022 با منچسترسیتی قرارداد دارد. او در لیگ انگلیس در فصل جاری شش بازی انجام داده است.