جنجال جدید در منچسترسیتی؛ بازی کردن فودن در ساحل بدون فاصله اجتماعی

جنجال جدید در منچسترسیتی؛ بازی کردن فودن در ساحل بدون فاصله اجتماعی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته های اخیر تصاویری که از رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی توسط فوتبالیست های مختلف منتشر شده، به شدت جنجال ساز شده است. یکی از آخرین موارد فیل فودن هافبک منچسترسیتی است که اخیرا تصاویری از قانون شکنی او بازتاب زیادی داشته است.

به گزارش فوتبالی، در این تصاویر فودن بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حال فوتبال بازی کردن در ساحل است آن هم در حالی که در انگلیس هر چند که در حال حاضر شش نفر می توانند در فضای باز با هم ملاقات کنند اما باید فاصله دو متری را به علت احتیاط رعایت کنند در حالی که هافبک سیتی چنین کاری انجام نمی دهد.

در ساعات اخیر تصاویر بازیکن انگلیسی با بازتاب زیادی همراه شده و مدیران تیم انگلیسی و همچنین گواردیولا را به شدت عصبانی کرده است. فودن یکی از بازیکنانی است که در این فصل با 32 بازی مورد اعتماد مربی اسپانیایی بوده و به همین خاطر این رفتارش باعث خشم پپ شده است.

البته مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که مدیران منچسترسیتی صرفا به تذکر دادن به فودن اکتفا کرده اند و جریمه ای برای وی در نظر نگرفته اند. البته چند هفته پیش کایل واکر دیگر بازیکن منچسترسیتی با برگزاری مهمانی در خانه اش جنجال ساز شده بود و مجبور به عذرخواهی شده بود.