واکنش برادر گواردیولا به احتمال حضور پپ در تیم ملی برزیل

واکنش برادر گواردیولا به احتمال حضور پپ در تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به گفته برادرش پره رویای هدایت یک تیم ملی را در سر دارد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اسبق بارسلونا هرگز انکار نکرده که رویایش این است که هدایت یک تیم ملی را در یک تورنمنت بزرگ به عهده داشته باشد. پیش از این شایعاتی در مورد حضور وی در تیم هایی نظیر برزیل و آرژانتین مطرح شده بود.

مربی کاتالان زمانی گفته بود که احتمال حضور وی در تیم ملی اسپانیا بعید به نظر می رسد چرا که می خواهد فصل آینده هدایت منچسترسیتی را به عهده داشته باشد. برادرش پره که ایجنت است و در حال حاضر مشترکا مالکیت باشگاه ژیرونا را به عهده دارد، به تازگی دفتر شرکتش "بیس دپورتس" را در برزیل افتتاح کرده است. پره در مورد آینده برادرش در مصاحبه با گلوبو اسپورت گفت:" تیم ملی برزیل با مربیان برزیلی همه چیز را برده است. مربیان خوبی دارند و نیازی ندارند به مربیان خارجی فکر کنند. پپ رویایش این است که یک روز هدایت یک تیم ملی را به عهده داشته باشد اما ببینیم شرایط  چطور پیش می رود و در چه زمانی و چگونه چنین پیشنهادی را دریافت خواهد کرد."

در سالهای اخیر تیم های برزیلی سرمایه گذاری قابل توجهی روی جذب مربیان خارجی همچون ژرژ ژسوس، ژسوالدو فریرا، خورخه سمپائولی، ادورادو کودت و رافائل دودامل داشته اند.