داور ال‌کلاسیکوی ۵-۰ به سود بارسا: کنترل پپ آسان‌تر از مورینیو بود

داور ال‌کلاسیکوی ۵-۰ به سود بارسا: کنترل پپ آسان‌تر از مورینیو بود

خبرگزاری فوتبالی  - ایتورالده گفته کنترل گواردیولا بسیار آسان‌تر از مورینیو بوده است.
به گزارش فوتبالی، ادواردو ایتورالده، داور مشهور اسپانیایی دنیای فوتبال که بازی ال‌کلاسیکو ۵-۰ بین بارسا و رئال را قضاوت کرده بود در گفت و گو با Carrusel Deportivo گفته: در آن بازی مورینیو می‌خواست من را کنترل کند. اگر می‌خواهد آتش بیافرینید این کار را انجام دهید اما نمی‌توانید ۹۰ دقیقه روی صندلی بنشینید و اینگونه باشید. اگر ستیزه جو و دنبال جنجال باشید،‌ این مسئله در شما همیشگی خواهد بود.
ایتورالده در ادامه گفته: در پایان بازی او آمد تا به من تبریک بگوید. شانه‌های او را گرفتم و به او گفتم تو درباره یک مسئله اشتباه کردی. اینجا یک نفر به ستیزه جویی مشهور است و آن من هستم! روابط خوبی با مورینیو داشتم زیرا او سیرک و تئاترش را می‌چید و شما باید فرق آن‌ها را می‌فهمیدید. گواردیولا انسان متفاوتی برای داوران بود زیرا در هنگام تصمیمات سخت، کنترل او راحت‌تر بود.
این داور اسپانیایی در ادامه گفت: تنش بین بارسلونا و رئال مادرید در آن زمان زیاد بود. جو بدی نبود اما تنش وجود داشت. بارها قبل از بازی، بازیکنان یکدیگر را در آغوش می‌گرفتند و شما هم این مسئله را می‌توانستید مشاهده کنید اما در زمان مورینیو، می‌توانستید بفهمید که بازیکنان حتی به یکدیگر نگاه هم نمی‌کنند!

1101