هافبک گل‌گهر: کرونا نداشتم

هافبک گل‌گهر: کرونا نداشتم

خبرگزاری فوتبالی-هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: متاسفانه بیهوده نام من‌را در بین بازیکنان کرونایی فوتبال مطرح کردند در صورتی که هیچ نشانه‌ای از این بیماری نداشتم.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایرنا، مهرداد عبدی در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر، اظهار داشت: تمرینات خوبی را پیگیری می‌کنیم. بازیکنان در حال حاضر شرایط خوبی دارند و برای شروع مجدد لیگ لحظه شماری می‌کنیم. با تدابیری که کادر فنی برای تیم در نظر گرفته‌اند تا شروع مسابقات تلاش می‌کنیم به آمادگی خوبی برسیم.

وی افزود: من هم از روز گذشته به تمرینات اضافه شدم اما پیش از آن هم به صورت اختصاصی تمریناتم را دنبال می‌کردم اما برای رسیدن به شرایط ایده‌آل تمرین با تیم لازم است. امیدوارم در این مدت با تدابیر کادر فنی بتوانم به شرایط خوبی برسم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: پیش از تعطیلی لیگ شرایط خوبی داشتیم و توانستیم با کسب نتایج خوب از انتهای جدول جدا شویم. امیدوارم بعد از تعطیلات هم بتوانیم آن روند خوب را حفظ کنیم و در اولین سال لیگ برتری شدن گل‌گهر، فصل را در جایگاه مناسبی به اتمام برسانیم.

عبدی گفت: تیمی داریم که از بازیکنان خوبی تشکیل شده است و همه در کنار یکدیگر کار را پیش می‌بریم تا دل هواداران خوبمان را شاد کنیم و جایگاه خوبمان را در لیگ تثبیت کنیم.

وی در مورد مبتلا شدن به کرونا توضیح داد: چندی قبل اعلام کردند که جواب آزمایش ما مشکوک است. پس از آن به قرنطینه رفتیم و مجدد تست خون و ریه را دادیم که همه چیز طبیعی بود. دوباره تست PCR دادیم که آن هم منفی شد و به تمرینات تیمی اضافه شدم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر گفت: نمی‌دانم که طبق چه منبعی نام ما را به عنوان کرونایی‌های فوتبال معرفی کردند چرا که هیچ علائمی نداشتیم و تنها جواب آزمایش مشکوک بود که خدا را شکر پس از تنها سه الی چهار روز در آزمایش بعدی منفی بودن آن اثبات شد. بیهوده ما را مبتلا به این بیماری خواندند. همین موضوع موجب شد تا خانواده من به شدت نگران شوند.

وی اضافه کرد: به طور حتم سلامت جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بر فوتبال اهمیت دارد اما ما تلاش می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمریناتمان را دنبال کنیم و با شروع مسابقات بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

7655