حواشی قرارداد ایکاردی با PSG؛ از افت قیمت تا تاثیر روی انتقال مارتینز به بارسلونا

حواشی قرارداد ایکاردی با PSG؛ از افت قیمت تا تاثیر روی انتقال مارتینز به بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی – رسانه مارکا از انتقال ایکاردی به پاریسن ژرمن نتیجه گیری جالبی انجام داده است.
به گزارش فوتبالی، قرارداد دائمی مائورو ایکاردی با پاریسن ژرمن را می‌توان اولین انتقال بزرگ تابستانی دانست. مارکا از این انتقال ۵ درس گرفته است.
افت قیمت‌ها
زمانی که پاریسی‌ها با ایکاردی به طور قرضی به توافق رسیدند اعلام شد بند خرید دائمی ۷۰ میلیون یورو است اما حالا این بازیکن با ۲۰ میلیون کمتر (چیزی معادل ۳۰ درصد) به پاریس پیوسته. مسئله‌ای که افت قیمت‌ها را پس از دوران کرونا نشان می‌دهد.
قدرت پاریسن ژرمن
تیم‌های زیادی می‌خواستند ایکاردی را به دست آورند اما انتخاب ایکاردی پاریسن ژرمن بود. شرایط خوب ایکاردی در فرانسه در این انتقال تاثیر داشت اما پاریسی‌ها توانستند با مبلغی بسیار مناسب این انتقال را سر دهند که نشان از قدرت پاریسی‌ها دارد.
اینتر، بارسا و مارتینز
جدایی ایکاردی تاثیر مستقیمی در انتقال مارتینز به بارسلونا ندارد اما اگر بارسلونا بتواند مبلغ ۱۱۱ میلیون یورو هزینه انتقال او را جور کند، اینتر می‌ماند و حسابی پر از پول که با آن می‌تواند هر کاری انجام دهد و هر بازیکنی را می‌خواهد به عنوان زوج لوکاکو به ترکیب اضافه کند.
آزادی کاوانی
ایکاردی، نیمار و امباپه سه نفر اعضای ثابت خط حمله پاریس خواهند بود و به این ترتیب ایکاردی که قراردادش انتهای ژوئن به پایان می‌رسد به طور آزاد جدا می‌شود. او هیچ شانسی برای ماندن ندارد. اتلتیکو مادرید جدی ترین مشتری اوست.
جلوگیری از پیوستن به یووه
طبق گزارشی که دیروز منتشر شد، مشخص شد اینتر میلان از تقویت خط حمله رقیب جلوگیری کرده و بندی در قرارداد ایکاردی نهاده که تقریبا از پیوستن به یووه جلوگیری کند. به این ترتیب هر تیمی بخواهد از سری آ، ایکاردی را بخرد باید ۱۵ میلیون از مبلغ قرارداد را به اینتر میلان بدهد.

1101