سرمربی شاهین بوشهر از کرواسی تمرین‎های این تیم را زیرنظر دارد

سرمربی شاهین بوشهر از کرواسی تمرین‎های این تیم را زیرنظر دارد

خبرگزاری فوتبالی-مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: تمامی موارد تمرین‌های این تیم از طریق فضای مجازی توسط میشو کریستیچوویچ کروات سر مربی به کادر فنی این تیم اعلام و اجرا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات، ماکسیم کویلیتایا دروازه و لوکا گادرانی مدافع گرجستانی شاهین بوشهر از زمان شیوع کرونا به دلیل اقامت در کشورهای خود و محدودیت‌های پروازی تاکنون موفق به حضور در ایران نشدند.

سعید مسیگر روز سه‎شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط کریمیان و دیگر اعضای کادر فنی با جدیت و تلاشی قابل تقدیر پیگیر تمرین‌های فشرده بدنسازی و تاکتیکی تیم هستند.

وی بیان کرد: مکاتبات لازم نیز در زمینه حضور بازیکنان و سرمربی خارجی تیم انجام شده و به شدت پیگیر حضور آنها در اردوی تیم هستیم.

مسیگر در ارتباط یا اردوی تیم در تهران گفت: اکنون شرایط خوبی در اردو حاکم است و تیم در یک زندگی اردویی و قرنطینه‌ای بسر می‌برد وکادر فنی در تلاش است تا تیم را به شرایط جسمانی مناسبی برساند.

وی ادامه داد: بعد از تعطیلی سه ماهه لیگ نیاز داشتیم تا تیم را در یک منطقه خوش آب و هوا و در یک کمپ و مجموعه‌ای که تمامی امکانات نزدیک و در دسترس باشد به اردوی ببریم تا تمرینات بدنسازی با نظارت بیشتر کادر فنی دنبال شود.

مسیگر افزود: هم‌اکنون در مجموعه عصر انقلاب همه امکانات تمرینی نظیر  زمین چمن مناسب، سالن بدنسازی، سالن فوتسال و استخر مهیا است و در واقع تیم هم‌اکنون در یک زندگی اردویی و قرنطینه‌ای بسر می‌برد.

وی عنوان کرد: سجاد مشکل پور نیز پس از منفی شدن تست کرونا از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

مسیگر در باره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط اردو گفت: کادر سرپرستی و پزشکی تیم با دقت تمام شرایط را زیر نظر دارند و هر بازیکن در اتاق اختصاصی خود ساکن و تمامی وسایل و مواد بهداشتی و ضد عفونی جداگانه به هر بازیکن تحویل شده و در این بین باید تشکری از سازمان لیگ نیز داشته باشیم که وسایل و مواد ضد عفونی نظیر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی را به اندازه کافی و بصورت رایگان در اختیار تیم قرار داده‌است.

وی با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر افزود: در این شرایط تمامی همکاری‌های لازم در زمینه اداری و اجرایی با باشگاه به عمل آوردند و امیدواریم بتوانیم در ادامه با ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج دلخواه باعث رضایت و خوشحالی مسئولان و هواداران شویم.

شاهین بوشهر اکنون با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

7655