آلبا: بارسلونا از دوران پیش از کرونا هم آماده‌تر است

آلبا: بارسلونا از دوران پیش از کرونا هم آماده‌تر است

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم بارسلونا از شرایط ایده‌آل آبی و اناری پوشان برای ادامه لیگ و احتمال پیوستن نیمار به بارسلونا گفت.
به گزارش فوتبالی، جوردی آلبا،‌ مدافع چپ تیم بارسلونا باور دارد هم‌تیمی‌هایش در بارسا در شرایط ذهنی ایده‌آلی برای آغاز رقابت در لالیگا قرار دارند.
لالیگا قرار است از تاریخ ۱۱ ژوئن آغاز شود و بارسلونا در صدر جدول این لیگ قرار دارد و با توجه به ۲ امتیاز بیشترش نسبت به رئال شانس زیادی برای قهرمانی دارد. آلبا در این خصوص به TVE گفته: در تیم، عطش و انگیزه فراوانی برای موفقیت می‌بینم. فکر می‌کنم زمانی که بخواهیم بازی‌ها را آغاز کنیم از لحاظ ذهنی و فیزیکی در شرایطی بهتری نسبت به دورانی که هنوز ویروس نیامده بود، باشیم.
این مدافع ۳۱ ساله درباره شایعات پیوستن نیمار به جمع بارسایی‌ها گفته: بازیکنانی وجود دارد که چیزهای متفاوتی را انتخاب می‌کنند و اهداف دیگری دارند اما چیزی که واضح است این است که او بازیکنی بی‌همتا بود که به ما چیزهای زیادی داد.
آلبا درخصوص بازی‌های ملی و به تعویق افتادن مسابقات یورو گفته: ۲ ماه بود که اصلا فوتبال بازی نکردیم و ۲ ماه،‌ زمان زیادی است. وقتی به فوتبال برگردیم، حضور در بازی‌های باشگاهی به شما انگیزه فراوانی می‌دهد تا بتوانید نقش مهمی در تیم ملی‌تان ایفا کنید.

1101