جمله بامزه دختر رونالدو: شکلات نمی‌خورم چون بابا عصبانی می‌شود!

جمله بامزه دختر رونالدو: شکلات نمی‌خورم چون بابا عصبانی می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - تغذیه مناسب یکی از کلیدهای موفقیت کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس است. این بازیکن 35 ساله همچنان سعی می کند که با تغذیه مناسب آمادگی بدنی خود را حفظ کند و به نظر می رسد که سعی می کند بچه هایش هم تغذیه مناسبی داشته باشند تا مثل خودش زندگی سالمی را داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو تصویر جالبی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که با بازتاب قابل توجهی همراه شده است. آلانا مارتینا یکی از فرزندان رونالدو شخصیت اصلی این کلیپ بامزه است. در این ویدیوی بامزه، آلانا مارتینا دختر کوچک خانواده با لحنی کاملا جدی خطاب به جورجینا می گوید:"نه، شکلات نه، بابا عصبانی می شود!"

جورجینا برای این که از دخترش در این باره  حمایت کند خطاب به او گفت:" درست است، هیچ کس نباید شکلات بخورد. به جایش چه بخوریم؟ میوه."

در این ویدیو که ایوا ماریا و ماتئو فرزندان دیگر رونالدو هم در حال خوردن میوه هستند خیلی سریع با بازتاب گسترده ای همراه شده است و هواداران از این که رونالدو و جورجینا تغذیه مناسب و سالمی را برای بچه هایشان در نظر گرفته اند، استقبال کرده اند. در حقیقت به نظر می رسد که بچه های رونالدو به شدت از پدرشان حساب می برند و به خاطر او شکلات و دیگر تنقلات مضر (برای بچه ها) را نمی خورند.