پیام ناینگولان پس از مرگ برادرزاده‌اش به خاطر سرطان: باورم نمی‌شود

پیام ناینگولان پس از مرگ برادرزاده‌اش به خاطر سرطان: باورم نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - راجا ناینگولان هرگز زندگی آسانی نداشته اما در سالهای اخیر زندگی برایش سخت تر شده است. بعد از آن که  راجا متوجه شد همسرش به سرطان مبتلاست ، به کالیاری ملحق شد تا بتواند به خانواده اش نزدیک تر شود و بدین ترتیب از رم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، ناینگولان حالا با خبر تلخ دیگری در زندگی شخصی خود مواجه شده است. او در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده است که برادرزاده اش به خاطر سرطان جانش را از دست داده و خانواده را داغدار کرده است.بازیکن کالیاری در پیامی در مورد درگذشت برادرزاده اش نوشته است:"درود بر تو، دل همگی ما برای تو تنگ می شود... نامزدت، والدینت، پدرت، خواهر و برادرانت ، همه ... خیلی جوان بودی، نمی توانم باور کنم... حالا مجبورم که مادرت را محکم در آغوش بگیرم. دلم برایت خیلی تنگ خواهد شد..."

این پیام غم انگیز ناینگولان با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. تیبو کورتوا، روملو لوکاکو، مرتنز ، آدرویرلد و صفحه باشگاه کالیاری و تیم ملی بلژیک در پیام هایی جداگانه به این هافبک تسلیت گفته اند و سعی کرده اند که در این روزهای سخت به او روحیه بدهند. به هر صورت به نظر می رسد که این هافبک چاره ای به جز گذراندن این روزهای سخت ندارد.