بی توجهی مسی به شایعات؛ حداقل تا سال 2021 در بارسلونا می‌ماند

بی توجهی مسی به شایعات؛ حداقل تا سال 2021 در بارسلونا می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه آس گزارش داده است که لیونل مسی ستاره آرژانتینی هیچ برنامه ای برای فعال سازی بند آزادسازی خود از بارسلونا در تابستان پیش رو را ندارد و حداقل تا سال 2021 یعنی برای یک فصل دیگر در نیوکمپ می ماند. 

به گزارش فوتبالی، مسی تا روز یکشنبه فرصت داشت تا بر اساس قراردادش اعلام کند که قصد جدایی از بارسلونا را دارد اما با گذشت این زمان، لئو حداقل یک سال دیگر در نیوکمپ خواهد ماند.

بازیکن آرژانتینی تا روز یکشنبه این حق را داشت که به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود اما در نهایت این بند را فعال نکرد. باشگاه بارسلونا نیز حس می کند که لئو با این کار تصمیم گرفته است که قراردادش را تمدید کند و چه بسا فوتبالش را با پیراهن آبی و اناری به اتمام برساند.

باشگاه های دیگری نظیر اینتر و منچسترسیتی در ماه های اخیر منتظر علامتی از جانب کاپیتان بارسلونا بودند اما هرگز پیامی دریافت نکردند. مسی چند هفته پیش در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی که در مورد پیوستنش به نراتزوری ها مطرح شده بود را تکذیب کرده بود.

مسی می توانست در صورتی که بخواهد از بارسلونا آزاد کند، بر اساس قرارداد و با فعال سازی بند مذکور از کاتالان ها جدا شود اما در نهایت این کار را نکرد تا نشان بدهد که از شرایطش در نیوکمپ ناراضی نیست.