فاجعه کرونا در واسکودوگاما؛ 16 بازیکن مبتلا شدند

فاجعه کرونا در واسکودوگاما؛ 16 بازیکن مبتلا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - یک روز پیش از بازگشایی تمرینات تیم های فوتبال با مجوز دولت برزیل، واسکودوگاما نتیجه تست کرونای بازیکنان، کادر فنی، پرسنل باشگاه و نزدیکانشان را اعلام کرد. مجموعا از 250 نفر 350 تست گرفته شد که 43 تا از تست ها مربوط به بازیکنان بود. خبر عجیب این جاست که 16 تا از بازیکنان تیم برزیلی به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش فوتبالی، 44 درصد از بازیکنان واسکودوگاما به کرونا مبتلا شده اند و باید حداقل دو هفته در قرنطینه خانگی بمانند تا ویروس را شکست بدهند. این در حالیست که سه بازیکن واسکودوگاما هم پیش از این به کرونا مبتلا بوده اند که توانسته اند بیماری را شکست بدهند.

مارکوس تیکشیرا پزشک باشگاه برزیلی در این باره توضیح داد:" تست کرونای 16 بازیکن مثبت شد که آنها قرنطینه شده اند. تلاش می کنیم با دقت شرایط آنها را بررسی کنیم و تست بگیریم تا بقیه گروه به بیماری مبتلا نشوند و بتوانیم سرعت شیوع را کاهش بدهیم."

کشور برزیل از نظر ابتلا به کرونا بیش از بقیه کشورها آسیب دیده است و در حال حاضر دومین کشور دنیا پس از آمریکا از نظر تعداد مبتلایان به شمار می رود اما با این وجود بولسونارو رییس جمهور برزیل اصرار عجیبی به ازسرگیری مسابقات فوتبال دارد.