سیدجلال به دنبال پاداش 20 هزاردلاری اش در تیم ملی فوتبال ایران

سیدجلال به دنبال پاداش 20 هزاردلاری اش در تیم ملی فوتبال ایران

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خواهان دریافت مبلغ 20 هزار دلار بابت صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه شده است.

به گزارش فوتبالی، صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه در حالی رقم خورد که همگان انتظار داشتند کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی به حضور کاپیتان های استقلال تهران و پرسپولیس در لیست ملی پوشان برای حضور در روسیه ادامه دهد اما کی روش ترجیح داد وریا غفوری و سید جلال حسینی را با خود به روسیه نبرد. تصمیمی که باعث شد جنجال های زیادی به وجود بیاید.

درگیری برانکو با کی روش و گلزنی سید جلال در دیدار پرسپولیس با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان 2018 آسیا مواردی بود که برخی مسئولان نظیر حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس از آن به عنوان دلایل خط خوردن مدافع سرخپوشان یاد کرده بودند و البته وریا غفوری هم به خاطر پستی که شفر سرمربی آن زمان استقلال به او داده بود به راحتی آب خوردن از تیم ملی خط خورد. اعتراض های وریا به شفر هم فایده ای نداشت و وریایی که بعدها به صورت عجیبی از شفر تعریف و تمجید کرد، به خاطر شفر از جام جهانی خط خورد. نکته ای که کی روش پس از خط خوردن وزیا به آن اشاره کرده بود. 

با این حال دو بازیکن استقلال و پرسپولیس بدون توجه به این موضوع و پذیرش این امر فوتبال باشگاهی خود را ادامه دادند. 

 سید جلال حسینی هنوز به دنبال گرفتن پاداش صعود تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه است. رقمی که سید جلال ادعا می کند نزدیک به 20 هزار دلار است. باید دید او موفق می شود پاداشش را زنده کند؟ یا اصلا فدراسیون فوتبال پولی دارد که به او و دیگر بازیکنان طلبکار پاداش مقدماتی جام جهانی و حتی خود جام جهانی را بدهد؟

7655