جبیره: شرایط در خوزستان بسیار بد و نگران‌کننده است/ تکلیف لیگ فصل آینده چه می‌شود؟

جبیره: شرایط در خوزستان بسیار بد و نگران‌کننده است/ تکلیف لیگ فصل آینده چه می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی-مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خیلی‌ها در مورد تعطیلی لیگ امسال حرف می‌زنند، ولی با توجه به ریشه‌کن نشدن کرونا، مشخص نیست تکلیف لیگ فصل آینده چه می‌شود.

به گزارش فوتبالی، رضا جبیره در گفت‌وگویی، در مورد اینکه آیا موافق ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر است یا خیر، گفت: الان هر باشگاه یا بازیکنی نظر خودش را می‌دهد و نظرها هم در مورد تعطیلی لیگ متفاوت است، ولی سؤال من این است که تکلیف لیگ فصل آینده چه می‌شود؟ خیلی‌ها می‌گویند که بیماری کرونا خطرناک است و باید لیگ را تعطیل کنند، این در حالی است که هنوز این بیماری ریشه‌کن نشده و حتی در برخی شهرها شرایط بدتر شده است. آیا قرار است کرونا دو ماه دیگر از بین برود؟ اصلاً ما لیگ امسال را تعطیل کنیم، ولی تکلیف لیگ فصل آینده چه می‌شود؟

وی در ادامه تأکید کرد: تیم ما با این شرایط با مشکلات زیادی روبه‌روست. متأسفانه شرایط در خوزستان بسیار بد و نگران‌کننده است و اگر هم قرار باشد مسائل بهداشتی را به صورت دقیق رعایت کنیم، طبیعتاً این موضوع هزینه‌بر است. در این شرایط آیا به باشگاهی مثل صنعت نفت کمک مالی می‌شود که دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشد؟ ما امکانات کشورهای اروپایی را نداریم و متأسفانه شرایط سختی برای ادامه بازی‌ها وجود دارد و تصمیم‌گیری هم بسیار سخت است.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه اظهار داشت: در حال حاضر دو بازیکن ما کرونا گرفته‌اند که در قرنطینه هستند و امکان دارد که نفرات دیگر هم این بیماری را بگیرند. نمی‌دانم سازمان لیگ برای این وضعیت چه تدبیری دارد، ولی در کل برگزاری بازی‌ها کار بسیار سختی است. همه در مورد لیگ امسال حرف می‌زنند، ولی با این شرایط طبیعتاً لیگ فصل آینده هم با مشکل مواجه خواهد شد.

7655