رد پیشنهاد رئال مادرید توسط ستاره جوان لیورپول؛ علت: خطای راموس روی صلاح!

رد پیشنهاد رئال مادرید توسط ستاره جوان لیورپول؛ علت: خطای راموس روی صلاح!

خبرگزاری فوتبالی – بازیکن جوان لیورپول پیش از حضور در این تیم پیشنهاد رئال مادرید را به دلیلی عجیب رد کرده است.
به گزارش فوتبالی، در فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۸ که بین رئال مادرید و لیورپول برگزار شد، سرخیو راموس روی محمد صلاح خطایی انجام داد که از نگاه برخی‌ها به طور عمدی انجام شده بود تا صلاح با مصدومیت از بازی بیرون برود. این خطا باعث ایجاد تنفر در هواداران لیورپول از راموس شده بود.
در آن زمان، هاروی الیوت ۱۵ سال داشت. این بازیکن رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر را با ۱۶ سال و ۳۰ روز دارد و با لباس فولهام این رکورد را بر جای گذاشته است. چند ماه بعد از ثبت این رکورد، او توسط لیورپول خریده و توسط یورگن کلوپ در بازی‌های جام حذفی و اتحادیه به کار گرفته شد. اما اتفاق جالب پیش از امضای قرارداد الیوت با لیورپول رخ داده است.
الیوت از رئال مادرید پیشنهاد دریافت کرده بود اما به دلیل خطایی که راموس روی صلاح انجام داد او این پیشنهاد را رد کرد و حتی پیشنهاد رئال مبنی بر صحبت با راموس در این رابطه را هم رد کرد. الیوت گفته: نمی‌خواهم به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم. به دلیل خطایی که او روی صلاح انجام داد، او را دوست ندارم.
گفتنی است الیوت که در جریان همان بازی روی سکوها و به همراه پدرش بازی رامی‌دید، یک بار هم به دلیل انتقاد از هری کین در فضای مجازی محروم و جریمه شده است.

1101