پنج بازیکن برتر دنیا از نگاه رونالدو بدون کریستیانو

پنج بازیکن برتر دنیا از نگاه رونالدو بدون کریستیانو

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو برزیلی برای یک بار دیگر از لیونل مسی تمجید کرد. رونالدو که خودش را طرفدار بازیکن بارسلونا می داند گفت که مسی از نظر او بهترین مهاجم دنیاست. از سویی او در لیست پنج نفره خود از همنامش کریستیانو رونالدو اسم نبرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو نازاریو در مورد پنج بازیکن برتر دنیا گفت:" از نظر من مسی شماره یک است. بازیکن با استعدادی است که 20-30 سال طول می کشد تا کسی شبیه او را ببینیم. من همچنین صلاح، هازارد و نیمار را دوست دارم و از بازیشان لذت می برم، همچنین امباپه."

وی در این باره که کدام بازیکنان شبیه خودش هستند هم صحبت کرد:" خیلی ها می گویند که امباپه شبیه من است. سرعت بالایی دارد، ضربات نهایی را خوب می زند، حرکات خوبی دارد، با هر دو پا خوب شوت می زند و پای فوق العاده ای دارد. تشابهاتی داریم اما هرگز مقایسه ها را دوست نداشتم، به خصوص برای بازیکنانی که متعلق به نسل های متفاوتی هستند چرا که شرایط متفاوتی را تجربه کرده اند."

قطعا غیبت کریستیانو رونالدو در این لیست قابل توجه است چرا که مهاجم پرتغالی پنج توپ طلا برده و یکی از بهترین بازیکنان سالهای اخیر بوده است.