«لوکاکوی پرتغالی» از رئال مادرید و بارسلونا دور می‌شود

«لوکاکوی پرتغالی» از رئال مادرید و بارسلونا دور می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - پرتغالی ها اعتقاد دارند که هرکولانو، لوکاکوی جدیدی فوتبال پرتغال است. مهاجمی با 16 سال سن و 182 سانتی متر قد که یکی از پدیده های ویتوریا گیمارش است. رئال مادرید و بارسلونا شرایط جذب وی را دنبال می کنند. باشگاه پرتغالی می خواهد هر طور که شده قرارداد وی را تمدید کند تا جلوی جدا شدنش را بگیرد. از سویی دو غول فوتبال پرتغال یعنی بنفیکا و پورتو هم به دنبال خرید هرکولانو هستند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در دو فصل اخیر 43 گل زده و در تیم زیر 17 سال پرتغال نیز با چهار گل در 9 بازی درخشیده است. هر چند که رئال مادرید و بارسلونا گلزنان درخشانی در آکادمی خود دارند اما هرکولانو پدیده آینده داری است که هیچ کس نمی خواهد فرصت خریدش را از دست بدهد.

پرتغال در سالهای اخیر به یکی از بازیکن ساز ترین کشورهای فوتبال اروپا تبدیل شده است. یکی از نمونه ها ترینکائو بود که از براگا به بارسلونا پیوست و البته در فصل آینده به نیوکمپ ملحق خواهد شد. 

هرکولانو به خاطر سبک بازی و هیکلش با لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر مقایسه می شود، هر چند که مشخص نیست که آیا می تواند مثل او در تیم های بزرگ بازی کند یا مسیرش چندان درخشان نخواهد بود.