پیام ابهام آمیز و جنجالی سائول در مورد آینده اش

پیام ابهام آمیز و جنجالی سائول در مورد آینده اش

پایگاه خبری فوتبالی - سائول نیگز هافبک اتلتیکو مادرید با پیام اخیرش شبکه های اجتماعی را منفجر کرد. بازیکن اتلتیکو در صفحات توییتر و اینستاگرام خود پیامی را منتشر کرده است که گویی می خواهد از اتلتیکو جدا شود و تیم جدیدی را انتخاب کند. این بازیکن در ابتدای پیامش نوشته است:" می خواهم مسئله مهمی را اعلام کنم..." و بعد از آن نوشته است:" در مورد باشگاه جدیدم.... تا سه روز دیگر اعلام می کنم."

به گزارش فوتبالی، این پیام در عرض دقایق کمی  بارها لایک خورده و ریتوییت شده است. سائول در اینستاگرام نیز یک شمارش معکوس راه اندازی کرده تا در مورد برنامه جدیدش توضیح بدهد.

این پیام ابهام آمیز با بازتاب های زیادی همراه شده و شایعات زیادی در مورد آینده بازیکنی مطرح شده که سالهاست مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد. اما به نظر می رسد که بر خلاف این شایعات، سائول در نظر دارد که پروژه ای که در مورد بازیهای آنلاین زیر نظر گرفته را معرفی کند و تیم جدیدش در بازیهای آنلاین را معرفی کند. سائول با اتلتیکومادرید تا سال 2026 قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش 150 میلیون یوروست. احتمال جدایی سائول از اتلتیکو در آینده نزدیک هم خیلی کم است اما با این وجود پیام وی به نظر می رسد که بازخورد تبلیغاتی لازم را کسب کرده است.