آينده مبهم ستاره سابق لیورپول؛ مقصد بعدی کوتینیو لندن خواهد بود؟

آينده مبهم ستاره سابق لیورپول؛ مقصد بعدی کوتینیو لندن خواهد بود؟

خبرگزاری فوتبالی – طبق اعلام رسانه‌ها، تیم تاتنهام می‌خواهد کوتینیو را به صورت قرضی جذب کند.
به گزارش فوتبالی، در حالی که بارسلونا به دنبال راهی برای فروش کوتینیو است، خبر رسیده این بازیکن در لیگ برتر انگلیس خواهان پیدا کرده است.
فیلیپه کوتینیو در تیم لیورپول دوران موفقی داشت و به نظر می‌رسید با این تیم بتواند قهرمانی‌های متعددی کسب کند اما او جمع قرمزپوشان را ترک کرد و به بارسلونا پیوست. کوتینیو در بارسلونا اصلا موفق نبود و تنها یک فصل در نیوکمپ دوام آورد تا به طور قرضی به بایرن مونیخ بپیوندد. در مونیخ اوضاع برای کویتینو بهتر شد اما بعید به نظر می‌رسد او در آلمان بماند و احتمالا این تیم را ترک می‌کند.
حالا رسانه مارکا به نقل از فوت ‌اینسایدر گفته تاتنهام می‌خواهد کوتینیو را در تابستان به لندن ببرد اما به شرطی که این انتقال قرضی باشد نه دائمی. بارسلونا (مالک کوتینیو) موافق جدایی کوتینیو به صورت قرضی است اما تاتنهامی‌ها مبلغ کمی را به بارسا پیشنهاد داده‌اند. بارسا به دنیال تامین منابع مالی برای خرید اهداف خود در فصل نقل و انتقالات است اما بعید است مدیران این تیم با پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی آن‌ها موافقت کند.
شایعه دیگری که درباره کوتینیو منتشر شده، علاقه یونایتد به جذب او است که با توجه به کینه بین هواداران یونایتد و لیورپول و افت کوتینیو، امکان رخ دادن این انتقال بسیار پایین خواهد بود.

1101