مدافع بایرن مونیخ: ناراحت نیستم که به من «میگ‌میگ‌» می‌گویند!

مدافع بایرن مونیخ: ناراحت نیستم که به من «میگ‌میگ‌» می‌گویند!

خبرگزاری فوتبالی – آلفونسو دیویس از لقبی که مولر به او داده ناراحت نیست.
به گزارش فوتبالی، آلفونسو دیویس از زمان بازگشت فوتبال توانسته در ترکیب بایرن مونیخ بدرخشد و به دلیل سرعت بسیار بالایش هم مورد توجه رسانه‌ها و بازیکنان قرار گیرد. او از طرف توماس مولر «رود رانر» (شخصیتی کارتونی که به میگ میگ معروف است) لقب گرفته است.
او پس از برد تیمش مقابل دوسلدورف گفته: آن کارتون را می‌شناسم و در زمان کودکی آن را می‌دیدم. بله. من سریع هستم و این لقب را به عنوان تعریف می‌پذیرم که مولر به من گفته رودرانر. لقب خوبی برای من است. خیلی به نظرات دقت نمی‌کنم. هر روز تمرین می‌کنم و می‌خواهم تمام تلاشم را برای برنده شدن در بازی‌ها انجام دهد. بازی سختی مقابل دورتموند داشتیم. می‌خواستیم  ذهنیتمان را در بازی نشان دهیم و ۳ امتیاز را بگیریم که گرفتیم.
دیویس درباره گلی که مقابل دوسلدورف به ثمر رساند گفت: لحظه خاصی بود. من وظفه‌ام را در دفاع انجام دادم و به جلو رفتم. توپ را گرفتم و سعی کردم آن را وارد دروازه کنم. خوشحالم.
داوید آلابا، مدافع تیم بایرن درباره دیویس گفته: او پسر فوق‌العاده‌ای است که در تمرینات بی‌نظیر کار می‌کند.  آلفونسو همیشه می‌‌خواهد یاد بگیرد. او گوش می‌کند و سعی می‌کند از داشته‌ها استفاده کند. دیویس فوق‌العاده است.

1101