سرمربی تیم ملی ایتالیا: درباره بالوتلی چه می‌توانم بگویم؟

سرمربی تیم ملی ایتالیا: درباره بالوتلی چه می‌توانم بگویم؟

خبرگزاری فوتبالی – مانچینی درباره بالوتلی و تونالی به اظهارنظر پرداخت.
به گزارش فوتبالی، هم‌اکنون تیم ملی ایتالیا در حال پوست اندازی است و بازیکنان جوان بسیاری مانند زانیولو، پلگرینی، کین و تونالی در این تیم حضور دارند. روبرتو مانچینی در گفت و گو با رای اسپرت درباره ساندروز تونالی، هافبک جوان برشا گفته: اگر ساندرو تونالی می‌توانست به یک باشگاه که در سطح قاره رقابت می‌کند بپیوندد، می‌توانست تجربه زیادی کسب کند و از بسیاری از جهات بهتر شود. تونالی می‌تواند جلوی مدافعان و در سیستمی که ۳ هافبک دارد بازی کند اما می‌تواند نقش دیگری چون هابک وسط را هم ایفا کند. او حمله می‌کند، شوت می‌زند و حتی می‌تواند گلزنی هم کند. او قابلیت انجام بسیاری از کارها را، چه کم و چه زیاد دارد.
مانچینی درباره بالوتلی صحبت زیاد انجام نداده و فقط برای این بازیکن پرحاشیه آرزوی موفقیت کرده است. بالوتلی پس از پایان قرنطینه هنوز به تمرینات گروهی برشا برنگشته و به صورت انفرادی در بخشی از زمین تمرین، به فعالیت می‌پردازد. این مسئله موجب عصبانیت رئيس باشگاه برشا شده است. تا آن‌جایی که احتمال اخراج بالوتلی قوت گرفته و سلینو گفته بالوتلی دیگر از لحاظ ذهنی خودش را بازیکن برشا حساب نمی‌کند.
سرمربی تیم ملی ایتالیا در این رابطه می‌گوید: درباره ماریو بالوتلی چه می‌توانم بگویم؟ فقط امیدوارم او هر چه زودتر به تمرینات برگردد!

1101