چیچاریتو: مویس آینده من را خراب کرد/ پپ و کلوپ در حد فرگوسن نیستند

چیچاریتو: مویس آینده من را خراب کرد/ پپ و کلوپ در حد فرگوسن نیستند

خبرگزاری فوتبالی – چیچاریتو به تمجید از فرگوسن و انتقاد از مویس پرداخت که هر دو در منچستر یونایتد سرمربی او بوده‌اند.
به گزارش فوتبالی، خاویر هرناندز، ملقب به چیچاریتو در گفت و گو با یک کانال یوتیوبی درباره فرگوسن گفته: هر زمانی او می‌خواست انتقاد کند، با من صحبت می‌کردم تا آن را شخصی قلمداد نکنم. به خاطر دارم در یک بازی، بر سر بازیکن تعویضی فریادی بلند کشید و بازیکن هم به نوعی جواب او را داد اما روز بعد مشاهده می‌کردید که آن دو به راحتی صحبت می‌کردند. فرگوسن می‌توانست کار را از مسائل شخصی جدا کند.
چیچاریتو درباره جانشین فرگوسن، دیوید مویس گفته: هیچ مشکل شخصی نداشتیم اما نشستن او روی نیمکت منچستر یونایتد یک اشتباه بزرگ بود. اشتباهی که همچنان گریبان‌گیر آن‌ها است. نه به خاطر اینکه مربی بدی بود، بلکه به خاطر اینکه او می‌خواست جانشین فرگوسن بزرگ شود. امکان ندارد. حتی همین حالا هم گواردیولا، کلوپ و مورینیو هم به سطح فرگوسن نرسیده‌اند اما در مسیری قرار دارند که به آن نقطه برسند. دیوید مویس شرایط متفاوتی داشت و باعث شد آينده بازیکنانی چوون رافائل، من و دنی ولبک تغییر کند. ما می‌توانستیم آینده بهتری داشته باشیم.
چیچاریتو در ادامه افزود: آن‌ها دیوید مویس را استخدام کردند و من کاری ندارم که او مربی خوبی بود یا بد اما درک نمی‌کنم چگونه نمی‌توانید حتی نیمی از موفقیت‌های پیشین را تکرار کنید؟ به آخرین سال حضورم در منچسترم نگاه می‌کنم که مویس من را بازی نمی‌داد و من نتوانستم در جام جهانی بازی کنم زیرا جایگاه خوبی در منچستر نداشتیم. می‌توانستم قبول کنم بازیکن تعویضی منچستریونایتد هستم. فرگوسن به من گفت حسرت خورده که چرا بیشتر از این‌ها به من بازی نداده و به همین دلیل با مویس صحبت می‌کند اما در آن زمان مویس و وودوارد هم باعث بیشتر بازی کردن من نشدند. شانس جدایی داشتم اما چون به من گفته بودند قرار است بیشتر بازی کنم ماندم. مویس به همین دلیل بیشتر از ۷ ماه در یونایتد دوام نیاورد. او لجباز بود و نمی‌توانست خود را با دیگران هماهنگ کند. من با فرگوسن صحبت می‌کردم و او می‌دانست قرار است من به رئال فروخته شوم و به من گفت تو قرار است به رئال بروی و خب... می‌دانی که نهایتا ۶ ماه یا یک سال آن‌جا دوام می‌آوری چون یک مکزیکی هستی.
بازیکن سابق رئال در ادامه گفت: نیستلروی، من، بکهام و اوون برای هر دو باشگاه رئال مادرید و منچستر بازی کرده‌ایم و این فوق‌العاده است.

1101