دروازه‌بان پاریسن‌ژرمن خودروی لامبورگنی اجاره‌ای را نابود کرد!

دروازه‌بان پاریسن‌ژرمن خودروی لامبورگنی اجاره‌ای را نابود کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن چند هفته پیش به عنوان قهرمان لیگ فرانسه معرفی شد اما خیلی زودتر از آن برخی بازیکنانشان برای سپری کردن دوران قرنطینه راهی کشورهایشان شدند. یکی از این بازیکنان مارسین بولکا دروازه بان سوم لهستانی پاریسن ژرمن بود که اخیرا صحبت هایی جنجالی را در مورد بازیکنان مختلف نظیر تیبو کورتوا، ادن هازارد و آلوارو موراتا به زبان آورده بود.

لامبورگنی مارسین بولکا

به گزارش فوتبالی، دروازه بان لهستانی که به ورشو سفر کرده بود یک تصادف بسیار شدید با خودروی لامبورگنی 200 هزار یورویی اجاره ای خود داشت. مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که این دروازه بان از این تصادف جان سالم به در برده و پس از منتقل شدن به بیمارستان مورد معاینه قرار گرفته که مشخص شده شرایط خوبی دارد و به همین خاطر مرخص شده است.

لامبورگنی مارسین بولکا

برخی مطبوعات محلی گزارش داده اند که این اتفاق در بامداد رخ داده است، زمانی که بولکا قصد سبقت گرفتن از یک خودروی دیگر را داشته است اما او با خودروی دیگری که در سمت مقابل حرکت می کرده، شاخ به شاخ شده است. تصاویر منتشر شده از خودروی بولکا نشان می دهد که لامبورگنی کاملا نابود شده است. در حال حاضر مشخص نیست که این دروازه بان چقدر باید خسارت بپردازد چرا که خودروی وی اجاره ای بوده است و مشخص نیست که آیا بیمه داشته است یا نه.

بولکا در صحبت هایی عجیب، هازارد را عاشق همبرگر و پیتزا معرفی کرده بود، در مورد کورتوا گفته بود که مسئولیت اشتباهاتش را نمی پذیرد و در مورد موراتا هم گفته بود که به شدت انتقام جو بوده است.