لینه‌کر: مسی یکی از معدود اتفاقات لذت‌بخش فوتبال بدون تماشاگر است

لینه‌کر: مسی یکی از معدود اتفاقات لذت‌بخش فوتبال بدون تماشاگر است

پایگاه خبری فوتبالی - گری لینه کر بازیکن اسبق فوتبال انگلیس که سابقه حضور در بارسلونا را دارد گفت که دیدن دوباره بازی لیونل مسی یکی از معدود چیزهایی است که می توان از فوتبال بدون هواداران لذت ببرد.

به گزارش فوتبالی، بخش ورزشی شبکه بی بی سی روز شنبه به تمجید از لیونل مسی پرداخت. یکی از بخش های این برنامه مربوط به پخش صحنه هایی از گلهای لیونل مسی بود و گری لینه کر کارشناس فوتبال انگلیس در مورد لئو صحبت کرد. وی در مورد مسی گفت:" هر بار که بازی مسی را می بینیم، حتی در روزهایی که آماده نیست، با دیدنش به فکر فرو می رویم و با خودمان می گوییم که چطور این کارها را می کند. معمولا سه، چهار صحنه از او در هر بازی می بینم که من در کل دوران فوتبالم نتوانسته بودم آن را انجام بدهم. کارهایی را انجام می دهد که هیچ کس دیگری قادر به انجامش نیست."

لینه کر در مورد مقایسه مسی و مایکل جردن اسطوره بسکتبال جهان بیان کرد:" جردن شخصیت خیلی متفاوتی داشت و خیلی شفاف تر بود اما به نظرم مسی را می توان به او مقایسه کرد، به عنوان نمادی که تاثیر خود را گذاشته است و با کیفیتش توانسته روی فوتبال دنیا تاثیر بگذارد. نیازی نبود تا بسکتبال را دوست داشته باشید تا جردن را دوست داشته باشید، همان طور که نیازی نیست تا طرفدار فوتبال باشید تا از دیدن مسی لذت ببرید. همچون جردن به نظرم مسی نیز بهترین بازیکن تاریخ در رشته خود است."

لینه کر در پایان صحبت هایش در مورد بازگشت لالیگا گفت:" به خاطر بحران کرونا در دو ماه اخیر نتوانستیم مسی را ببینیم اما به زودی لالیگا بدون تماشاگر آغاز می شود. بازی بدون تماشاگر مثل سابق نیست اما مسی یکی از معدود چیزهایی است که باعث می شود تا از فوتبال بدون هواداران لذت ببریم."