بایرن مونیخ 5-0 دوسلدورف؛ جشنواره گل در راه قهرمانی

بایرن مونیخ 5-0 دوسلدورف؛ جشنواره گل در راه قهرمانی

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ همچنان به روند خوبش پس از پایان قرنطینه ادامه می دهد و با پیروزی پنج بر صفر مقابل فورتنا دوسلدورف یک گام دیگر به قهرمانی بوندسلیگا نزدیک شد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با دبل لواندوفسکی و گلهای دیگری از پاوارد و دیویس و در نهایت گل به خودی یورگنسن با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.  بایرن مونیخ با این پیروزی و با یک بازی بیشتر موقتا اختلافش با دورتموند را به 10 رساند. زردپوشان فردا شب به مصاف پادربورن می روند تا اختلاف را کاهش بدهند.

بایرن حالا در پنج بازی بعدی خود حداکثر به سه برد نیاز دارد تا قهرمان بوندسلیگای امسال شود، هدفی که برای این تیم چندان دور از انتظار و دور از دسترس به نظر نمی رسد. لواندوفسکی با این دو گل توانست به کسب آقای گلی و رقابت برای کفش طلا امیدوار باشد و از سویی طلسم گل نزدنش مقابل دوسلدورف را شکست. 

دوسلدورف با این شکست از سویی همچنان خطر سقوط را حس می کند و در پنج بازی آینده نیاز به کسب بیشترین امتیازات ممکن خواهد داشت تا از سقوط بگریزد و بتواند فصل بعد را هم در بوندسلیگا سپری کند.

هانسی فلیک و بایرن مونیخ امید زیادی دارند تا بتوانند امسال پس از هشت سال دوباره سه گانه را کسب کنند و هر سه جام که در ان شانس دارند را ببرند.