بازیکن سابق بارسلونا شاید هم‌تیمی رونالدو شود

بازیکن سابق بارسلونا شاید هم‌تیمی رونالدو شود

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو مهاجم اسپانیایی همچنان قراردادش را با چلسی تمدید نکرده است و به نظر می رسد که او در پایان فصل 20-2019 در لیگ انگلیس به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، وینگر اسپانیایی بدین ترتیب در سن 32 سالگی پس از پنج فصل چلسی را ترک می کند. او در لیگ برتر انگلیس توانست یک لیگ برتر، یک جام حذفی و یک لیگ اروپا کسب کند.

پدرو از نظر مالی برای تمدید با چلسی به توافق نرسیده است و به جدایی فکر می کند. از تیم های لالیگایی نظیر بتیس، سویا و والنسیا به عنوان مشتریان وی اسم برده شده اما حالا گفته می شود که باشگاه های مختلف لیگ ایتالیا نظیر رم، لاتزیو و یوونتوس او را می خواهند.

ال تمپو گزارش داده است که یوونتوس به صورت جدی شرایط جذب پدرو را دنبال می کند. ساری با این بازیکن در استمفوردبریج کار کرده است و به خوبی او را می شناسد. در حقیقت پدرو این شانس را دارد تا با رقیب سابقش در ال کلاسیکوها یعنی کریستیانو رونالدو هم تیمی شود. یووه تخصص ویژه ای در خرید رایگان بازیکنان داشته و پس از امره جان، دنی آلوز، خدیرا و فرناندو یورنته حالا می تواند پدرو را هم به صورت رایگان و بدون پرداخت پول به خدمت بگیرد.