موافقت بارسلونا با پیوستن بازیکنش به آرسنال

موافقت بارسلونا با پیوستن بازیکنش به آرسنال

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه بارسلونا موافقت خود را با پیوستن رافینیا به آرسنال اعلام کرده است.
به گزارش فوتبالی، برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند بارسلونا آماده است تا به آرسنال اجازه جذب بازیکن‌شان رافینیا را بدهد. رافینیا فوتبال خود را از لاماسیا شروع کرده و مدت زیادی در بارسلونا حضور داشت اما در حال حاضر به طور قرضی در سلتاویگو بازی می‌کند.
تابستان گذشته خبر رسید تیم آرسنال می‌خواهد رافینیا را به ترکیب خود اضافه کند اما او به سلتا رفت. حالا ال موندو دیپورتیوو اعلام کرده بارسلونا مشکلی با حضور قرضی رافینیا در آرسنال ندارد.
رافینیای ۲۷ ساله که سابقه حضور در بارسلونا به همراه برادرش تیاگو آلکانتارا را دارد از سال ۲۰۱۱ پیراهن بلوگرانا را بر تن کرده اما در دو مقطع به سلتا قرض داده شده است. در این بین او یک سال هم در اینترمیلان بازی کرده.
ارزش رافینیا زیر ۹ میلیون پوند اعلام شده که نسبت به پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی آرسنال در تابستان گذشته اختلاف بسیار زیادی دارد. ال موندو دیپورتیوو همچنین گزارش داده رافینیا یکی از بازیکنانی است که بارسلونا می‌تواند او را به فروش برساند و همین حالا هم در قراردادش با ستاویگو بند خرید ۱۶ میلیون یورویی وجود دارد. بارسلونا برای خریدهای خود در فصل نقل و انتقالات به پول نقد نیاز دارد و این جا به جایی به آن‌ها در این زمینه کمک زیادی خواهد کرد.

1101