حضور راموس و مسی در کلیپ جدید انریکه ایگلسیاس

حضور راموس و مسی در کلیپ جدید انریکه ایگلسیاس

پایگاه خبری فوتبالی - انریگه ایگلسیاس و آنوئل اخیرا ترانه ای به نام "Fútbol y Rumba" را منتشر کرده اند که در کلیپ آن از شخصیت های مختلف فوتبال دنیا استفاده کرده اند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در این کلیپ در کنار پسرانش تیاگو، مائئو و چیرو در حال فوتبال بازی کردن در خانه اش است. البته لئو تنها فوتبالیست حاضر در این کلیپ نیست. در ترانه مشترک آنوئل، موزیسین پورتوریکویی و انریکه خواننده اسپانیایی چهره های دیگری نظیر لوییز سوارز و سرجیو راموس نیز دیده می شوند. مهاجم اروگوئه ای به همراه همسرش سوفیا بالبی در حال فوتبال بازی کردن در حیاط خانه اش و رقصیدن است و نحوه ویرایش فیلم به شکلی است که انگار لوییز سوارز به راموس پاس می دهد و کاپیتان رئال مادرید استپ می کند.

در این کلیپ امانوئل گازمی سانتیاگو ملقب به آنوئل ترجیح داده است که به طرفداری از رئال یا بارسا متهم نشود و به همین خاطر در ابتدا با پیراهن بارسا در این کلیپ می خواند و در نهایت از پیراهن رئال مادرید استفاده می کند.

دوران قرنطینه باعث شده تا خواننده ها برای ضبط ویدیوکلیپ هایشان از روش های خلاقانه استفاده کنند چرا که امکان ضبط کلیپ ها به روش عادی و معمولی وجود ندارد.