لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد به دنبال خرید مهاجم ولورهمپتون

لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد به دنبال خرید مهاجم ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره یکی از ستارگان روز فوتبال انگلیس است. این بازیکن اسپانیایی فصل درخشانی داشته است و حالا بیرمنگام میل گزارش داده است که سه غول فوتبال انگلیس یعنی لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی شرایط جذب مهاجم ولورهمپتون را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که در پست مهاجم کناری بازی می کند، قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و به همین خاطر است که مشتریا نزیادی را هم به خود جلب کرده است. آداما در 43 بازی فصل خود با ولورهمپتون با شش گل و دوازده پاس گل عملکرد درخشانی داشته است.

ولورهمپتون می داند که احتمال حفظ آداما خیلی کم است و چاره ای جز فروش وی ندارند و به همین خاطر تلاش می کنند که بیشترین و بهترین درآمد ممکن را کسب کنند. سیی اولوینیانا مسئول نقل و انتقالات باشگاه ولورهمپتون اخیرا در مورد آداما گفته است :" او ممکن است که در هر روزی باشگاه را ترک کند. بازیکن بزرگی است. همه دیدیم که چه توانایی هایی دارد. ریتم بازی، قدرت بدنی و شم گلزنی او فوق العاده است و همچنین تکنیک خوبی با پاهایش دارد و می تواند درون زمین بدرخشد. لیگ هنوز تمام نشده است و نمی توانیم کارهای خوبی که در باشگاه داشته را فراموش کنیم اما ممکن است که یک روز جدا شود و همه این را می دانیم."