هالند، غایب بزرگ بازی دورتموند و پادربورن

هالند، غایب بزرگ بازی دورتموند و پادربورن

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند نه تنها در مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و شانس کسب بوندسلیگا را از دست داد بلکه یکی از ستارگان کلیدی خود یعنی ارلینگ هالند را هم در این بازی به علت مصدومیت از دست داد.

به گزارش فوتبالی، تیم لوسین فاوره شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا ندارد اما در هفته های آینده تلاش خواهد کرد تا جایگاه دوم خود را تثبیت کند. آنها باید روز یکشنبه در خارج از خانه به مصاف پادربورن بروند اما ارلینگ هالند سرشناس ترین غایب تیمش خواهد بود چرا که مهاجم نروژی بازی با بایرن را با مصدومیت ترک کرد و نمی تواند یکشنبه بازی کند.

هالند با توبیاس استیلر داور بازی برخورد کرد و در دقیقه 72 جای خود را به جیووانی رینا داد. هر چند که مصدومیت هالند جدی نیست اما در بازی یکشنبه حضور نخواهد داشت. احتمال می رود که مهاجم نروژی از دوشنبه در تمرینات گروهی شرکت کند و بتواند در روز 17 خرداد در مقابل هرتابرلین به میدان برود.

البته فاوره سرمربی دورتموند یک خبر بد دیگر هم به هواداران تیمش داد و اعلام کرد که محمود داهود به علت مصدومیت ادامه فصل را از دست داده و هر چند که مشکلش جدی نیست اما در شش هفته آینده نمی تواند بازی کند.