کیه‌لینی: کسی فکر نمی‌کرد پوگبا به چنین بازیکنی تبدیل شود

کیه‌لینی: کسی فکر نمی‌کرد پوگبا به چنین بازیکنی تبدیل شود

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم یوونتوس به تمجید از پوگبا پرداخته و گفته هیچ کس تصور نمی‌کرد پوگبا به چنین بازیکنی تبدیل شود.
به گزارش فوتبالی، پل پوگبا پس از جدایی از منچستر یونایتد به صورت رایگان، به یوونتوس پیوست و مدتی در تورین بازی کرد تا یونایتد مجبور شود هزینه سنگین بازگشت او را بپردازد. جورجو کیه‌لینی درباره پل پوگبا در کتاب خود نوشته: زمانی که او به جمع ما اضافه شد را به خاطر دارم. پس از ۳ یا ۴ روز تمرین، من و هم تیمی‌هایم بهم نگاه می‌کردیم و می‌گفتیم این پسر فوق‌العاده است.
کیه‌لینی در ادامه گفته: پوگبا به صورت رایگان از منچستریونایتد به جمع ما اضافه شد. او خیلی جوان بود و ما فکر می‌کردیم مانند خیلی‌ها ماندگار نمی‌شود. هیچ‌کس از او انتظار قهرمانی نداشت. پل فیزیک بدنی باورنکردنی داشت. شرایط بدن او جادویی و تاثیرگذار بود.
هم‌تیمی سابق پوگبا با تمجید از توانایی‌های او اعلام کرده او به مرور توانتسه خود را اثبات کند. کیه‌لینی گفته: اولین بازی او را به خاطر دارم که جلوی مدافعان بازی کرد تا کار پیرلو آسان شود. به مرور فهمیدیم که نقش او محدود شده و پل نمی‌تواند به این ترتیب گام‌های بلندی بر دارد و خود را در زمین آزاد کند تا به یک هافبک باکس تو باکس تبدیل شود. چیزی که حالا به آن تبدیل شده است.

1101