انتقاد شدید دشان از بازگشت فوتبال: فقط روی سکوها خطر وجود دارد؟

انتقاد شدید دشان از بازگشت فوتبال: فقط روی سکوها خطر وجود دارد؟

خبرگزاری فوتبالی – دیدیه دشان به انتقاد از اسپانیا و انگلیس بابت تصمیم به ادامه لیگ پرداخته است.
به گزارش فوتبالی، در حالی که بسیاری از کشورها می‌خواند فوتبال را از سر بگیرند اما چند کشور لیگ خود را مختومه اعلام کردند که فرانسه یکی از این کشورها بود.
دیدیه دشان، سرمربی تیم فرانسه اقدام به از سرگیری مسابقات را نکوهش می‌کند. او به لو پاریزین گفته: این روزها می‌بینم بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند. با تماس و برخورد فیزیکی و تمام چالش‌های موجود. سپس می‌توانید بازیکنان تعویضی را با ماسک و در حالی که دو متر با هم فاصله دارند مشاهده کنید. واقعا چنین چیزی را درک نمی‌کنم. آیا ریسک در سکوها بیشتر است و بازیکنان نیمکت‌‌نشین خطر بیشتری روی سکوها حس می‌کنند؟
در حال حاضر فرانسه با اعلام پاریسن ژرمن به عنوان قهرمان، لیگ را مختومه اعلام کرده و هلند بدون اعلام نام تیمی به عنوان قهرمان فوتبال امسال را به پایان رسانده است. به زودی هم مسابقات فوتبال در انگلیس، اسپانیا و فرانسه ادامه می‌یابد.
دشان در این رابطه با انتقاد از دوگانگی رفتار این کشورها در لغو لیگ‌های مردان و زنان گفته: اسپانیا و انگلیس دو کشور بزرگ در زمینه فوتبال هستند که می‌خواهند لیگ‌هایشان را ادامه دهند اما در همین راستا فوتبال زنان را خاتمه داده‌اند!

1101