سوپراستار تیم آتالانتا: قرار بود دیگو سیمئونه من را به اتلتیکو مادرید ببرد

سوپراستار تیم آتالانتا: قرار بود دیگو سیمئونه من را به اتلتیکو مادرید ببرد

خبرگزاری فوتبالی – آلخاندرو گومز که به نوعی سوپراستار تیم آتالانتا به شمار می‌رود هنوز هم به خاطر نبرده زمانی که شانس پیوستن به اتلتیکو مادرید را از دست داده تا چه اندازه ناراحت بوده است.
به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم آتالانتا که حالا به همراه تیمش در جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان حضور دارد روزی مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته اما این انتقال منتفی شده است.
گومز به Smoke Free گفته: در آرژانتین حضور داشت که سیمئونه یک روز تصمیم گرفت با من ناهار بخورد. او به من گفت زمانی که برای تمرینات پیش فصل اتلتیکو به باشگاه برگشت سعی می‌کند با من قرارداد امضا کند. من در آن زمان در کاتانیا عضویت داشتم و باشگاه برای من ۱۰ میلیون یورو تقاضا کرد اما اتلتیکویی‌ها ۶ میلیون یورو پیشنهاد کردند. در پایان به دلیل همین اختلاف مالی با من قرارداد امضا نشد و من می‌خواستم بمیرم.
دیگو سیمئونه سابقه هدایت تیم سن لورنزو و تیم کاتانیا را در کارنامه‌اش دارد که در هر دو تیم، آلخاندرو گومز حضور داشته است و هر دو سابقه همکاری با یکدیگر را دارند.
گومز ۳۲ ساله از سال۲۰۱۴ که از متالیست خارکیف اوکراین به آتالانتا پیوسته ۱۸۷ بار برای تیم برگامویی بازی کرده است. او سابقه ۴ بار پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین و یک گل ملی را هم در کارنامه خود دارد.

1101