طعنه مدیر سابق بارسلونا: رئال مادرید اول بود قهرمان لیگ اعلام می‌شد!

طعنه مدیر سابق بارسلونا: رئال مادرید اول بود قهرمان لیگ اعلام می‌شد!

خبرگزاری فوتبالی – مدیر سابق بارسلونا اظهارنظر تندی علیه مسئولین لالیگا کرده است.
به گزارش فوتبالی، خوان گاسپارت که سابقه مدیریت بارسلونا از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ را در کارنامه خود دارد در گفت و گو با Tertulia del 10 del Barca به طعنه گفته: اگر مادرید تا قبل از دوران تعطیلی فوتبال در صدر جدول بود، مسئولین لیگ را تعطیل می‌کردند و همه چیز متفاوت می‌شد.
گاسپارت با این حرف خود گفته اگر رئال مادرید در صدر جدول قرار داشت قطعا مسئولین لالیگا لیگ را مختومه اعلام می‌کردند تا سفیدپوشان قهرمان اعلام شوند. اظهارنظری بسیار تند که احتمالا بدون واکنش نمی‌ماند و شاید حتی مسئولین بخواهند او را جریمه کنند. در حال حاضر بارسلونا ۲ امتیاز بیشتر از رئال دارد اما مادریدی‌ها می‌توانند این اختلاف را جبران کنند و پس از ۳ سال به قهرمانی برسند.
مدیر سابق تیم بارسلونا در ادامه درباره احتمال نیمار به بارسلونا گفته: خیلی دوست دارم تا نیمار را در بارسلونا ببینم. فکر می‌کنم او هنوز هم می‌تواند به تیم کمک کند.
در حال حاضر شرایط ادامه لالیگا مشخص نیست و تیم‌های حاضر در این لیگ در زمین‌های تمرین در گروه‌های زیر ۱۰ نفر به تمرین می‌پردازند. هنوز تاریخ مشخصی برای آغاز دوباره اعلام نشده و ۱۱ هفته از این مسابقات باقی مانده است.

1101