هدیه جالب باشگاه منچستریونایتد برای بازیکنان آکادمی

هدیه جالب باشگاه منچستریونایتد برای بازیکنان آکادمی

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه منچستر برای آشنایی بازیکنان جوان آکادمی این تیم و همدلی بیشتر آن‌ها، در دوران قرنطینه یک هدیه جالب برای آن‌ها فرستاده است.
به گزارش فوتبالی، خبرنگار سایت گل، شارلوت دانکر، در توئیتر اعلام کرده ۱۸۰ بازیکن از آکادمی تیم منچستریونایتد که از رده سنی زیر ۸ سال تا زیر ۱۶ سال در این باشگاه به فعالیت می‌پردازند از منچستر هدیه دریافت کرده‌اند. این هدیه شامل یک عکس امضا شده از برایان رابسون، اسطوره فقید تیم یونایتد، به همراه یک نامه از مسئولین آکادمی است که به بازیکنان جوان توصیه شده پرتلاش باشند و از تمام زمانشان لذت ببرند. هدیه زیبایی که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و حتی مارکوس رشفورد که خود محصول آکادمی منچستر است این عمل را بسیار مورد ستایش قرار داده.
در متن نامه ارسالی برای بازیکنان منچستر یونایتد آمده:

«۸ هفته دیوانه کننده را پشت سر گذاشتیم که برای همه چالش جدیدی بود. باید با شرایط جدید زندگی خودمان را وفق دهیم. انرژی مثبت داشته باشید، بخندید، خلاق و شجاع باشید و مهربانی را گسترش دهید. تا آغاز تمرینات دوباره، در کنار خانواده زمان سپری کنید، پلی‌استیشن بازی کنید، سریال یا فیلم ببینید، شیرینی بخورید، با دوستانات صحبت کنید و لذت ببرید!
این قسمت از زندگی‌تان تا ابد در خاطر شما خواهد ماند. پس چرا به عنوان خاطره خوبی در ذهن شما نماند؟»

1101