والورده درباره فوتبال بدون حضور تماشاگران: وحشتناک است!

والورده درباره فوتبال بدون حضور تماشاگران: وحشتناک است!

خبرگزاری فوتبالی – والورده اعلام کرده بازی مقابل سکوهای خالی اتفاق وحشتناکی است.
به گزارش فوتبالی، ارنستو والورده در گفت و گو با Radio Marca درباره بازی بدون حضور تماشاگر گفته: چند بازی بدون تماشاگر را می‌توان تحمل کرد اما اگر تمام بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود نمی‌دانم چه پیش می‌آید.
بارسلونا تحت هدایت والورده یک بار دیدار مقابل لاس پالماس را بدون حضور تماشاگران پشت سر گذاشته است. سرمربی اسپانیایی سابق بارسا درباره آن دیدار و تجربه بازی مقابل سکوهای خالی گفته: وحشتناک بود. آماده نبودیم تا آن گونه بازی کنیم اما حالا شاید برخی‌ با آمادگی ذهنی به مسابقه پای بگذارند.
والورده سلامتی مردم کشور را اولویت می‌داند اما دوست دارد فوتبال برگردد. او گفته: اوقات سختی را پشت سر گذاشتیم مخصوصا وقتی بابت نزدیک ترین افراد نگرانی حس می‌کنید. چیزی را تجربه کردیم که هیچ‌گاه اتفاق نیفتاده بود و شاید مجبور شدیم به کسانی که شغل‌های حیاتی داشتند هم توجه ویژه‌ای داشته باشیم اما این مسائل نباید باعث شود فوتبال بدون تماشاگر برگزار شود زیرا حضور تماشاگران حس بسیار خوبی ایجاد می‌کند.
والورده که سابقه هدایت بیلبائو را در کارنامه دارد درباره خداحافظی آدوریز گفته: سال سختی برای او بود. او درگیر حضور در ترکیب اصلی شده بود و اوضاع به خوبی برایش پیش نمی‌رفت. تصمیم شجاعانه‌ای گرفت که فکر می‌کنم برای او خوب بود. او بازیکنی است که به مرور زمان و با رشد سنش پیشرفت کرده و هرکجا رفته آمار خوبی بر جای گذاشته است.

1101