اتلتیکو مادرید به دنبال ستاره تیم آتالانتا

اتلتیکو مادرید به دنبال ستاره تیم آتالانتا

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه اتلتیکو می‌خواهد دوان زاپاتا، مهاجم تیم آتالانتا را جذب کند.
به گزارش فوتبالی، باشگاه اتلتیکو مادرید در حال بررسی شرایط جذب دوان زاپاتا، ستاره تیم آتالانتا است اما باشگاه برگامویی برای مهاجم کلمبیایی خود ۶۰ میلیون یورو طلب کرده است.
زاپاتای ۲۹ ساله امسال فصل خوبی را در آتالانتا نگذرانده زیرا بیشتر بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داده اما باز هم در ۱۹ حضور خود برای آتالانتا توانسته ۱۲ گل بزند و ۹ گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد.
به گفته مدیاست، او توجه باشگاه اتلتیکو مادرید را جلب کرده و دیگو سیمئونه که به شدت به این سبک مهاجمان قدرتی و فیزیکی علاقه دارد. می‌خواهد او را جذب کند. باشگاه آتالانتا، زاپاتا را با مبلغ ۲۶ میلیون یورو از سمپدوریا خریده و حالا این مهاجم توانمند سرمایه خوبی برای آن‌ها به شما می‌آید و حداقل ۶۰ میلیون یورو ارزش دارد.
باشگاه اینترمیلان پیش از خرید لوکاکو، به همراه یوونتوس جزء مشتریان زاپاتا بودند اما این بازیکن در آتالانتا ماند. زاپاتا فصل گذشته در جدول آقای گلی، پس از کوالیارلا ۲۶ گله، با به ثمر رساندن ۲۳ گل دوم شد.
آتالانتا هم‌اکنون در جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و در سری‌آ هم چهارم است. با این وجود به نظر نمی‌رسد مسئولان این تیم عجله‌ای برای فروش زاپاتا داشته باشند.

1101