مسی‌گر: سازمان لیگ از تیم‌ها تست کرونا بگیرد/ مشکلی برای بازگشت کریستیچوویچ وجود ندارد

مسی‌گر: سازمان لیگ از تیم‌ها تست کرونا بگیرد/ مشکلی برای بازگشت کریستیچوویچ وجود ندارد

خبرگزاری فوتبالی-مدیرعامل شاهین بوشهر می‌گوید پس از منفی شدن مرحله اول تست، شروع به تمرینات کردیم و نتایج نهایی تست دوم هم تا امروز عصر اعلام می‌شود و هر نتیجه‌ای که تا امروز مشخص شده منفی بوده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایسنا سعید مسی‌گر در گفت‌وگویی درباره شایعاتی مبنی بر مثبت شدن تست دو بازیکن شاهین بوشهر اظهار کرد: روز پنج‌شنبه بعد از این‌که تست کرونا را انجام دادیم با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی تمرینات‌مان را شروع کردیم و با مشخص شدن نتایج تست خداراشکر هیچکدام از اعضای تیم‌مان دچار این بیماری نشدند و همه اعضای باشگاه در سلامتی به سر می‌برند. تیم اکنون در حال تمرین است و از فردا اردوی ۱۰ روزه خود را در کرج برگزار کنیم.

او در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مثبت شدن تست کرونا دو عضو تیم شاهین بوشهر گفت: ما پس از منفی شدن مرحله اول تست شروع به تمرینات کردیم و نتایج نهایی تست دوم هم تا امروز عصر اعلام می‌شود که هرنتیجه‌ای که تا امروز مشخص شده منفی بوده است.  

مدیرعامل شاهین بوشهر اضافه کرد: چگونه است که یک دفعه چند باشگاه اعلام ‌می‌کنند بازیکنان‌شان به کرونا مبتلا شده‌اند. باید سازمان لیگ در این ماجرا ورود کند و خودش از تیم‌ها تست کرونا بگیرد.

او درباره بازگشت میشو کریستیچوویچ عنوان کرد: میشو منتظر است تا مشخص شود لیگ ایران برگزار می‌شود یا خیر. در شرایطی قرار داریم که هنوز برگزاری مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و خودمان به او گفتیم منتظر بماند تا به او اطلاع دهیم. به محض این‌که اطلاع دهیم او فردای همان روز به ایران خواهد آمد و مشکلی برای بازگشتش به ایران ندارد.

7655