افشاگری درباره آنری؛ می‌خواست به منچستر یونایتد برود، فرگوسن او را نخواست!

افشاگری درباره آنری؛ می‌خواست به منچستر یونایتد برود، فرگوسن او را نخواست!

خبرگزاری فوتبالی – یکی از مسئولان تیم منچستریونایتد اعلام کرده تیری آنری می‌خواست به منچستریونایتد بپیوندد اما فرگوسن او را رد کرده تا این بازیکن آرسنال را انتخاب کند.
به گزارش فوتبالی، تیری آنری بدون هیچ شکی اسطوره تیم آرسنال است که با این تیم افتخارات زیادی کسب کرده. او بیش از ۲۵۰ بازی برای آرسنال انجام داده است. یکی از مسئولین باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده قرار بود این مهاجم فرانسوی پیراهن منچستر را بپوشد اما فرگوسن به دلیل مصدومیت او را رد کره است.
ند کلی، مسئول امنیت و حراست سابق تیم منچستر یونایتد درباره شانس امضای قرارداد سرالکس فرگوسن با تیری آنری به میرور گفته: یک بار پس از بازی، در تونل ورزشگاه تلفن من زنگ خورد. پشت خط برادر اریک کانتونا، ژان ماری قرار داشت و به من گفت ند! به الکس فرگوسن بگو تیری آنری می‌خواهد به باشگاه بیاید.
کلی در ادامه گفت: این مسئله قبل از حضور آنری در آرسنال رخ اتفاق افتاد و اولین انتخاب آنری، منچستریونایتد بود. پیش رئیس رفتم و به او گفتم رئیس! من همین حالا با ماری کانتونا صحبت کردم و او به من گفته تیری آنری می‌خواهد به باشگاه بیاید. فرگوسن پاسخ داد به هیچ وجه او را نمی‌خواهم. او همیشه مصدوم است. به این ترتیب آنری به آرسنال رفت و تاریخ آن‌‌گونه شکل گرفت.

1101